10 grudnia 2013

Prezenty Mikołajkowe

To był spontan. Siedząc wieczorem i pisząc POST wpadłam na pomysł, że super byłoby gdybyście wysłali mi zdjęcie Waszych butów, a ja zrobiłabym galerię zdjęć z mikołajkowymi prezentami. Jak to ze spontanami bywa, zwłaszcza takimi na ostatnią chwilę, pomysł się spodobał lecz zdjęć mało przyszło. Dlaczego?  Otóż dlatego, że za późno dałam znać. Dostałam wiele wiadomości, iż niestety za późno przeczytana została moja notka i nie dało rady zrobić zdjęcia. Dlatego też dołączam te zdjęcia, które otrzymałam  i jednocześnie dziękuję za ich przesłanie :)




UWAGA!
24 grudnia kiedy dzieciaki już zasnął, a Mikołaj podłoży prezenty pod choinką pstrykamy fotki choinki z prezentami i wysyłamy je mi na FANPEJDŻU bądź na email (karolibu@wp.pl). Będę jeszcze przypominała Wam o tym także nie bajajcie się ;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna inicjatywa:) Przyłączymy się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł fajny, ale u nas Mikołaj przychodzi w trakcie kolacji i rozdaje prezenty. ;)
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę problemu Klaudyna :) zrobisz zdjęcie choinki przed rozdaniem prezentów :) Będziemy czekać na fotki :)

      Usuń
    2. U nas tak samo :) Może i mi uda się uwiecznić ta piękną chwilę - pierwsza choinka naszego Szkraba

      Usuń
  3. I nasz nocnik widze ;) Blankowa Matka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocnik z Wazowskim! Jadzia powiedziała, że jest prześliczny :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)