26 listopada 2013

List do Świętego Mikołaja

Jadzia napisała list. W końcu Święta się zbliżają to normalne, że dzieci piszą listy do Mikołaja. Jednak w tym roku przeżywamy to razem z moim NieMężem strasznie! A to dlatego, że Jadzia, lat 4, napisała list SAMA! Siedziała razem ze mną i pytała się jak poszczególne literki się pisze. Pytała i próbowała pisać. Aż tu nagle kilka dni temu oświadczyła, że napisze list do Świętego Mikołaja. I tak zrobiła. Siedziała i pytała mnie jak się pisze każde słowo (które widnieje w jej liście). Dumna jestem ogromnie! Dumna niesłychanie! Szczęśliwa, że HO HO! Myślałam, że poprzednie święta były już świadome, że Jadzia rozumie o co w nich chodzi. Przecież czekała na choinkę, na kolędy (które zresztą śpiewamy cały rok, a ze swojego radyjka przenośnego nie pozwala ich wykasować) i wiedziała co chce żeby ten grubasek w czerwonym ubraniu i białej brodzie, jej przyniósł. A tu taka niespodzianka! Okazuje się, że tegoroczne święta są jeszcze bardziej wyczekiwane. Wydaje mi się bardziej świadome. I to mnie strasznie cieszy boja UWIELBIAM święta. No ale ten temat pozostawię na oddzielny wpis :)


Jak już wspomniałam Jadzia napisała list :) A ja postanowiłam go tu zamieścić coby pomóc Mikołajowi. Co staruszek będzie chodził do skrzynki i sprawdzał czy list od Jadzi już przyszedł. Musi odpoczywać coby sił mu starczyło na TĄ noc :)

<3


Drogi Mikołaju moja Jadzia chciałaby BAAAAARDZO!!

1. BASEN SZCZENIACZKÓW
kangoo.pl
2.BARBIE KSIĘŻNICZKĘ MARIPOSA


3. SYRENKĘ ARIEL

fragles.pl
4. LEGO DUPLO SYRENKA ARIEL

duplo.lego.com
5. EQUESTRIA GIRL

hasbro.com
6. Flamastry (brokatowe, normalne,cieniutkie i grube)  może polecicie jakieś??
7. Naklejki (najlepiej dużo) równiez czekam na jakieś propozycje :)
8. Księżniczka Celestia

smyk.pl

9. Czesiociuch!!!

                                                                                           czesiociuch.pl
10. Gra planszowa POTWORY DO SZAFIE ( jak przystało na fankę potworów :) )

smyk.pl

Czy Mikołaj spełni te wszystkie marzenia? Nie mam pojęcia. Lecz jakby ktoś chciał wesprzeć go niech śmiało pisze wiadomość do mnie ;)

PS. Poszukuje fajnych flamastrów i naklejek. Pomożecie?

2 komentarze:

  1. Cudny ten list :-)! Tylko Mikołaj ma czarną opaskę na oczach... czyżby to dlatego, że jest poszukiwany :-)?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak dokładnie :) Poszukiwany jest i Jadzia twarz zamazała żeby nikt inny go pierwszy nie dorwał :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)