26 listopada 2013

Kacprowo prezentowo :)

Kacprowy pisać nie potrafi. Czy wie coby chciał? Przypuszczam, że wie... jestem pewna, że będzie chciał to czym będzie bawiła się Jadzia :) A, że mama myśli o wszystkich więc i listę prezentów dla Kacprowego też stworzyła :) Żeby Mikołaj wiedział, w którym kierunku pójść. Chciałabym żeby dostał akurat te rzeczy gdyż mi się one podobają i używać ich będziemy. Także ten... teges.... tego...


Drogi Mikołaju :)
Chciałabym poprosić w imieniu mego syna Kacprowego o kilka zabawek i ubranek.

1. Książeczek nigdy za mało. A według mnie te są idealne dla małych smyków. Proste obrazki, na których widać ulepione z ciastoliny stworki, ludki i zwierzaki  (empik)




2. Traktor  ze zwierzątkami (kiddieland)

3. BIBI DRES <3 (bibidreams.pl)


4. Spodnie Mabibi i komin Mabibi <3


5. Drewniane zabawki





                                                                     ikea.pl

6. Jeździk wiosną to podstawa

smyk.pl
7.  Van muzyczny

smyk.pl

3 komentarze:

  1. Kochany Mikołaju, urządzę tu trochę prywaty (Karolina, wybacz błagam), ale jakbyś Kacprowemu ten komin z Mabibi przynosił, to dosłownie kilka domów dalej mieszka Hubiś, który również o nim marzy :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super, super. Godne polecenia a przede wszystkim przeczytania,
    i to nie jednokrotnego!!!

    Moja witryna - adb zabawki

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)