29 lipca 2013

Capelli. Ewa Kowalska Fryzjerstwo i Ja


Fryzjerów jest pełno. Idąc ulicami można co kilka kroków znaleźć Salon fryzjerki. Dla mężczyzn fryzjer jak fryzjer. Jednak dla nas- kobiet- to AŻ fryzjer. Ja włosów obciąć nie dam byle komu! Co więcej nie ścinam się standardowo i zawsze wymyślam z fryzurą dlatego fryzjer, który ma zaszczyt majstrować coś przy moich włosach musi być obdarzony przeze mnie zaufaniem... i to nie małym. I o takim Fryzjerze (teraz to już zakładzie fryzjerskim) ten post.

Moja przygoda z Ewa (właścicielką zakładu fryzjerskiego Capelli) zaczęła się jakieś...3lata temu kiedy to po zachciance posiadania pomarańczowych włosów postanowiłam ponownie wrócić do brązu. Okazało się jednak, że moje postanowienie ni jak miało się do rzeczywistości. Moje włosy były w opłakanym stanie (DOSŁOWNIE! zamiast brązu wychodziła mi zieleń!). Z pomocą przyszła Ewa (dziękuję!). Poradziła czego używać, czego nie używać, jak wypłukać kolor, jak kłaść maski na włosy i jaki kolor położyć żeby przeczekać ten krytyczny moment i... UDAŁO SIĘ! Kondycja moich włosów przerosła moje najśmielsze oczekiwania! Moje włosy zrobiły się grube i gęste!! Fakt, że połowę włosów wycięłam (jak Laura Samojłowicz) ale mówię tu o tych które zostały. Praca nad nimi trwała rok czasu!Rok czasu pielęgnowałam je, unikałam suszarek, prostownic, nawilżałam, odżywiałam...Po roku postanowiłam!CHCĘ ZMIAN!I to radykalnych bo zmiana musi być od razu widoczna! Więc komórka w dłoń i telefon do Ewy... wizyta umówiona :) Nasze spotkanie są konkretne! Ona wie czego potrzebuje jaki to mój styl... wie co będzie pasowało a co nie i przede wszystkim wie ile musi obciąć żeby włos wyglądał zdrowo! I tak tez uczyniła w moim przypadku. Ścięła to co trzeba było i... jeszcze więcej :) Tak naprawdę namówiła mnie trochę do tej fryzury i nie żałuję tego!Fryzurka krótka, wygodna i baaardzo w moim stylu! Coś na styl Eweliny Rydzyńskiej tylko krócej...
Jeżeli macie problemy z kondycją włosów . IDŹCIE DO EWY!

Natomiast jeżeli nie wiecie jak się obciąć lub fryzjerzy nie potrafią wam dobrać fryzury do twarzy. IDŹCIE DO EWY!
Ewa to młoda dziewczyna z pasją i doświadczeniem. Widać, że robi to co lubi i przede wszystkim zna się na tym co robi! Mogę Wam ją poleć z lekkim sercem i spokojem ducha! Moje włosy dzięki niej odżyły i mają się dobrze... co ja pisze mają się świetnie! A ja mogę dalej wymyślać fryzury, które Ewa jeszcze doprecyzuje i wyczaruje na mojej głowie :)

2 komentarze:

  1. Moja fryzjerka, do której chodziłam od lat, jest na macierzyńskim i poszukuję kogoś nowego. Ale kluczowe pytanie: jakie są ceny? Farbowanie plus ścięcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50ZŁ ścięcie. Jeszcze nie farbowałam więc nie powiem. Najlepiej skontaktować się z Ewą i na każde pytanie uzyskasz odpowiedz :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)