07 lutego 2014

"Księżniczka i zaginione szczęście"

Ulaf Stark "Księżniczka i zaginione szczęście"



Mając w domu dziewczynkę, która weszła w etap księżniczek wiadome jest iż książki z księżniczkami pojawić się muszą. Kiedy szukałam jakieś książki z ową tematyką okazało się oprócz Disney'owskich księżniczek (które uwielbiamy!) nie ma nic ciekawego. Nie zrozumcie mnie źle, owszem są jakieś książeczki o księżniczkach tylko ich treść jest... mało interesująca. Kiedy więc będąc w odwiedzinach u koleżanki, przeglądając biblioteczkę ich dzieci (u każdego to robię :) ), znalazłam i przeczytałam książkę z wyżej wymienionym tytułem to wiedziałam, że mieć ją musimy!


Książka opowiada o rodzinie królewskiej, w której pewnego dnia staje się coś strasznego! Król przestał się śmiać i zgubił szczęście. Jego córka, księżniczka Klara, próbuje coś na to poradzić. Niestety nie przynosi to rezultatu, dlatego też następnego dnia wyrusza  do Czarodziejskiego Lasu na poszukiwanie szczęścia taty. Wie, że szukając szczęścia trzeba być odważnym. W Czarodziejskim Lesie spotyka różne postacie, które mają pomóc jej w znalezieniu to czego szuka. Czy znalazła szczęście taty? I czy udało jej się wrócić z nim? Korci mnie żeby Wam opisać ale tego nie zrobię. Czemu? Żeby nie popsuć przepięknej i wzruszającej opowieści...

Polecam każdej małej dziewczynce są kolorową i wzruszającą książeczkę. Pewnie Was to zdziwi ale jest to książeczka z IKEI :) Jeżeli chcielibyście ją kupić to zapraszam TU. Jako ciekawostkę Wam powiem, że w sprzedaży są również maskotki Króla (TU) i Księżniczki Klary (TU). Można kupić i razem z dzieckiem odgrywać historyjkę :)






 Miłego czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)