22 grudnia 2014

Prezenty mikołajkowe II

Rok temu wymyśliłam sobie, że super rzeczą będzie abyście Wy przesłali mi zdjęcia Waszych mikołajkowych prezentów w butach, skarpetach czy na parapetach, a ja umieszczę je na blogu. Rok temu nawet stworzyłam galerie prezentów mikołajkowych. Pomysł wydawał mi się naprawdę ciekawy, dopóki nie dostałam kilku wiadomości prywatnych...



Pomysł ze stworzeniem galerii zdjęć nie ma nikomu sprawić przykrości. Co więcej nie chcę abyście czuli się skrępowani tym jak wyglądają Wasze prezenty na tle innych. Nie jest moim zamiarem promowanie kupowania drogich prezentów. Nie chcę również nikomu mówić co ma robić ze swoimi pieniędzmi. Każdy wyniósł z domu swoje tradycje. Każdy robi rzeczy w zgodzie ze sobą i wydaje mi się, że to co znajduje się w butach, skarpetach czy też na parapetach nie jest powodem do wstydu. Nie śpię na pieniądzach i nie kupuje moim dzieciom dużo zabawek z prostej przyczyny. Mnie na to nie stać. Moje dzieci dostają prezenty jak jest jakaś okazja. I nie jest to żadna tajemnica ani powód do wstydu dlatego przyznam się Wam, że prezent dla Jadzi kosztował mnie około 20zł, a Kacprowego około 25. W owym dniu moje dzieci dostały również prezenty, które nie przekraczały 5zł. Nie o cene tu chodzi lecz o pamięć i chęć dawania.

Na początku post miał nie powstać. Jednak postanowiłam go opublikować. Późno ale zawsze. Dziękuję przy tym osobom, które postanowiły przesłać mi swoje mikołajkowe prezenty. Swoją drogą sprytny musiał być ten Mikołaj skoro dał radę nawet prezent na nogi założyć nie budząc przy tym ;)






Niedługo Święta Bożego narodzenia. Chciałabym abyście przysłali mi swoje zdjęcia choinki, pod którą leżą prezenty od Mikołaja. Zdjęcia prześlijcie na maila karolibu@wp.pl, w tytule maila wpisując "choinka". 
Liczę na Ciebie! 

1 komentarz:

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)