17 listopada 2014

Muffinko omlety

Obiecałam Wam w sobotę, że zdradzę przepis na muffinko- omlety. Powiedziało się A, trzeba powiedzieć B. Zrobiłam je na niedzielne śniadanie urodzinowe. Wyszły przepyszne! Dzieciaki wsuwały aż im się uszy trzęsły, a NieMąż po zjedzeniu oddychać nie mógł tak się objadł. No ale do rzeczy!



Przygotowanie tego dania jest banalnie proste. Śmiało mogą pomagać Wam w tym dzieci. Potrzebujecie wszystkich dodatków jakie lubicie do jajecznicy, jajka, blaszka do muffinek i piekarnik. Poniżej napiszę Wam z czym ja je upiekłam.  

Składniki:
- Posiekany koperek i szczypiorek
- Szynka pokrojona drobno
- Trochę żółtego sera (pokrojonego na kosteczki lub w paseczki, jak wolicie)
- Papryka czerwona pokrojona w kosteczkę
- Ser feta
- Pomidorki koktailowe
- Groszek konserwowy
- 15 roztrzepanych jajek

Powyższe składniki wrzucamy według własnego uznania do blach na muffinki i zalewamy je roztrzepanymi jajkami. Posypujemy solą i pieprzem. Ja posypałam jeszcze papryką słodką. Wstawiacie do nagrzanego piekarnika (200 stopni) i pieczenie przez 15-20 min (w zależności od piekarnika). Gotowe !



Smacznego!

A Wy macie jakieś ciekawe przepisy potraw z wykorzystaniem blach do muffinek?

PS. Osobiście uważam, że im więcej dodatków w środku tym smaczniejsze.

4 komentarze:

  1. takie proste jak lubię! na pewno się skusimy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna przekąska! Na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. woow :) musze wypróbować koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. i znowu smaka mi narobiłaś - dzisiaj to już nie bom najedzona, ale jutro - kury chowajcie jaja

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)