14 listopada 2014

Dni Dawcy Szpiku w Olsztynie

DKMS zapewne słyszeliście. Z roku na rok coraz więcej mówi się o tym. Włączają się osoby publiczne i namawiają do zostania potencjalnym dawcą. Namawiają nas na pomoc drugiej osobie. Nigdy nie wiemy kiedy tej pomocy będziemy potrzebować my. O tym, że i ja zdecydowałam się zostać Dawcą pisałam Wam już w TYM poście. Zastanawiacie się pewnie dlaczego drugi raz pisze o tym? Już wyjaśniam.



Zostałam poproszona o nagłośnienie Dni Dawcy Szpiku w Olsztynie. Oczywiście zgodziłam się bez chwili zastanowienia. Byłam w trakcie organizacji podobnych dni (byłam bo chwilowo zawiesiłam organizację) i uznałam, że w grupie siła. Razem musimy skupić się na obecnym celu. A to nie byle jaki cel! W dniach 15-16 listopada w Galerii Warmińskiej w Olsztynie w godzinach 12.oo -18.oo ludzie z dobrym sercem będą czekać tam na Was żebyście mieli szansę dowiedzieć się dlaczego to takie ważne i jak wygląda zostanie Dawcą oraz zarejestrować się na miejscu. Akcja dedykowana jest dwóm mieszkańcom Olsztyna: Krzysztofowi i Rafałowi. Dwóm mężczyznom, którzy szukają swoich bliźniaków genetycznych. Może to akurat Ty jesteś nim!


Warto przyjść całą rodziną i być wtedy z Nami gdyż do akcji włączyło się sporo osób, które chcą Wam umilić te godziny i zorganizowali dla Was wiele atrakcji. 

Poniżej przedstawiam Wam program 

 GALERIA WARMIŃSKA 15. 11. 2014

Prowadzenie 12. 00 -€“ 18. 00 Aleksandra Kuczko NFZ,
Prowadzenie/wsparcie w godz. 14. 00 -€“ 16. 00 Anita Kozłowska (Radio ESKA)



12. 00 - 12. 30 €“ Powitanie

12. 30 -€“ 13. 00   Pokazy I pomocy-€“ ratownicy medyczni 

(w godz. 12-14 jest z nami Liwia Warmińska-Hinz honorowy dawca- krótkie rozmowy)

(w godz. 12. 00 -€“ 18. 00 są z nami strażnicy miejscy „Bezpieczny Olsztyn” prowadzący konkursy dla Dzieci)

13. 00 -€“ 13. 20 €“ Zespół pieśni i tańca WARMIA (dzieci, młodzież - występ)

13.30 -€“ 14. 00  Maciej Sarnacki i Kamil Kozłowski (pokazy judo)

14. 10 - 15.00 €“ Przemek Kuśmider „Świder” i Antek Sulżycki (7 lat) Antek MC wykonanie jednego utworu, potem przerwa i ok. 14.45 drugie wejście z kolejnym utworem. 

15. 00 -€“ 17. 30 €“ Przemysław Opalach (pokazy bokserskie)

17. 30 -€“ 18. 00  Zakończenie, podziękowanie, koniec pierwszego dnia akcji



 GALERIA WARMIŃSKA 16. 11. 2014

Prowadzenie 12. 00 -€“ 18. 00 Aleksandra Kuczko NFZ,
Prowadzenie/wsparcie w godz. 14. 00 -€“ 16. 00 Magdalena Mil NFZ

12. 00 -€“ 13. 00 €“ Powitanie

(w godz. 12-14 jest z nami Liwia Warmińska-Hinz honorowy dawca- krótkie rozmowy)

13. 00 -€“ 13. 30 €“ Zespół pieśni i tańca WARMIA (dzieci, młodzież, seniorzy - występ)

13.30 -€“ 14. 15  Walerian Ostrowski i Kapela Jakubowa (występ)

15. 00 -€“ 15. 30  Mamed Chalidow 

15. 30 - 16. 00   Iwona Szymańska-Pavlović 

17. 00 -€“ 17. 30 €“ Zespół PRO FORMA  (występ)

17. 30 -  18. 00 €“ Zakończenie, podziękowanie, koniec akcji


Przyjdźcie i przyłączcie się do Akcji!
Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. Podpisuję się dwiema rękami pod apelem.
    I również namawiam. Przyjdź i zarejestruj się . Rejestracja będzie się odbywać poprzez pobranie wymazu z wewnetrznej strony policzka.
    A może to Ty uratujesz chłopakom z Olsztyna lub innym osobom życie! I to Ty zostaniesz Bohaterem! Namiawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj zarejestrowałam się podczas akcji organizowanej w Urzędzie Wojewódzkim. I jestem taka szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! Cieszę się razem z Tobą Asia :) BRAWO!

      Usuń
  3. My już od roku jesteśmy zarejestrowanymi dawcami szpiku i rękoma i nogami podpisuję się pod takimi akcjami!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)