10 kwietnia 2014

Kwietniowy kalendarz imprez

Przyszedł kwiecień, a razem z nim wiosna! Cudownie zaczyna się robić na podwórku. Ptaszki śpiewają, trawa się zielenieje, a słońce coraz odważniej wychyla się zza chmur. Wraz z nadejściem wiosny nadchodzą iście wiosenne imprezy/wydarzenia oraz warsztaty w Olsztynie. Nie może Ciebie na nich zabraknąć!


1. BABSKIE PIĄTKI DLA MAM W PLAYSCHOOL

PLAYSCHOOL

Już nie raz pisałam Wam o różnych warsztatach organizowanych przez Playschool. Na kilku nawet byliśmy. Energia- Mega! Kreatywność- na najwyższym poziomie! Czas spędzony z nimi- bezcenny!
Tym razem Playskool proponuje Mamom dwa terminy:

- 11.04- Dowiecie się czegoś na temat chust oraz nosideł. 
- 25.04- Spotkanie na temat żywienia metodą BLW.

Start spotkań godzina 10.30 
Koszt 30zł

Szukajcie ich na fb ---> KLIK



Hangloose & Extremama Party

Imprezy organizowane przez Lidkę, Darka oraz Basie są EXTREMALNIE odlotowe! Od kiedy dowiedziałam się o pierwszej ich imprezie i aktywnie uczestniczyłam w niej, wiedziałam iż na kolejnych nie może mnie zabraknąć! Hangloose&Extremama party to cykl imprez dla rodzin. Głównym naciskiem podczas tej imprezy jest pokazanie wszystkim, że z dzieckiem też można. Da się! I można bawić się Extremalnie odlotowo (w przenośni i dosłownie :) ). Wystarczy tylko przyjść i spróbować. Ty razem ekipa otwiera sezon w Aquasferze. Zapewniają na wyśmienitą 3 godzinną imprezę, na której będzie można spróbować aqua prenatal, aqua cycling (!) i  kajak polo. Nie zapomną również o przyszłych mamach, dla których zorganizowali zajęcia dla kobiet w ciąży w Planeta Formy. Przewidziany jest również kącik dla dzieci, w którym  Akademia Prymusa zajmie się dzieciaczkami. Brzmi MEGA!

START 12.04 
Godzina 13.oo - 16.oo 
"Bilet wstępu na basen tego dnia, zarówno dla dziecka i dla dorosłego, kosztuje tylko 5 złotych, przy czym ta zniżka przysługuje tylko rodzicom RAZEM z dziećmi. Tak, Wasze dziecko upoważnia Was do zniżki!
Kobiety w ciąży i dzieci do lat 4-ech wchodzą bezpłatnie!"

Wydarzenie na fb ---> KLIK
Chcesz być na bieżąco z imprezami Hangloose & Extremama Party ---> KLIK




NA/STROJE
 Pierwsze Na Warmii i Mazurach Targi Mody! Młodzi projektanci będą mieli okazje wyjść ze swoimi produktami do potencjalnych kupców, a my będziemy mieli okazję obejrzeć z bliska, dotknąć oraz zadać kilka pytań projektantom. Nie wiem jak Wy ale ja nie mogę się już doczekać! To będą dwa dni modowego zawrotu głowy. Dwa dni, które zostawią swój ślad w naszych głowach, sercach jak i w naszym mieście- Olsztynie. Jakie firmy będą brały udział w tym wydarzeniu? Między innymi Tinca Tinca, Mnishkha, Arti Farti, MAMAdesign, UncommonTuuli Bags oraz wiele innych młodych i zdolnych projektantów. 
Jeżeli śledzić najnowsze trendy bądź po prostu lubisz dobrze wyglądać KONIECZNIE musisz się tam zjawić!

12-13. 04 AURA CENTRUM OLSZTYNA

 Strona internetowa ---> KLIK
 Profil na fb ---> KLIK
Wydarzenie na fb  ---> KLIK


4. SPEKTAKL BURLESKA 


"Burleska to teatralna forma tańca rewiowego, której tradycyjnymi elementami są kobiece ruchy, szyk i elegancja. Od zawsze przedstawienia tej formy sztuki miały erotyczne podłoże. Burleska zawsze opierała się na grupowych tańcach, śpiewach i skeczach młodych i skąpo ubranych aktorek. Zgodnie więc z zasadami na scenie w CEiIK-u wystąpią piękne tancerki i przystojni tancerze ubrani w odważne kostiumy. Zaśpiewają i zatańczą do śmiałej choreografii. Widowisko będzie bardzo energetyczne i z pewnością przeniesie widza w kolorowy świat pełny seksapilu, żądzy i władzy nad kobiecością.
Spektakl „Burleska” przygotowany jest przez Grupa Estradowa FLAME z olsztyńskiej Szkoły FitDance." (fb)

 Nic więcej chyba nie muszę dodawać :) Podobno niezapomniane przeżycia! Sprawdź sam!

Wydarzenie na fb --->KLIK
Rezerwacja biletu ---> KLIK  

5.  MY MAMY RAZEM BIEGAMY


 Nie jestem typem maratończyka. Nie wstaję skoro świt i nie biegnę przed siebie zostawiając za sobą złe myśli. Ja tak nie potrafię. Próbowałam kilka razy biegać. Próbowałam ale nudziło mnie to szybko.Rozglądałam się dookoła, raz nawet kostkę sobie skręciłam bo nie patrzyłam pod nogi. Uwielbiam fitness. Taki sposób uprawiania sportu jest w 100% mój. Jednak nigdy nie biegłam z osobą towarzyszącą i pomyślałam sobie, że warto spróbować. Co by nie było biegnąc z kimś możesz pogadać, zmotywować siebie na wzajem i razem dobiec bądź przebiec wyznaczoną trasę. Dlatego też dołączyłam do wydarzenia My Mamy Razem Biegamy.
Postanowiłam spróbować razem z koleżanką przebieg wyznaczoną trasę. I choć miałoby mi to zająć dwa razy więcej czasu to nie poddam się! Przebiegnę i to z uśmiechem na twarzy! 
Dlaczego? Bo mogę! Bo chcę! Bo warto! Bo czasami trzeba zrobić coś dla ciała!

Przyłączycie się?

KIEDY     13.04
START     10.00
GDZIE      Olsztyn Jezioro Długie. Spotkanie przy moście od strony domków jednorodzinnych

Wydarzenie na fb --->KLIK 

3 komentarze:

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)