27 lutego 2014

kulturalnie na mapie karolibu

 Dawno Wam nie pisałam co się ciekawego dzieje u nas w Olsztynie i okolicach. A dzieje się, dzieje. I to sporo ciekawych rzeczy! Także kalendarze przygotujcie i czas, w wybrane dni rezerwujcie! :)


1.KAMPANIA BEZPIECZNY MALUCH! 7 MARCA

Byłam na niej w ubiegłym roku o czym pisałam Wam TU. Osobiście uważam, że na te warsztaty warto pójść. Nawet zaryzykowałabym stwierdzeniem, że trzeba. Dlaczego? A to dlatego żeby dowiedzieć się jak POPRAWNIE przewozić dziecko w samochodzie oraz ażeby dowiedzieć się wszystko o pierwszej pomocy.
Warsztaty odbywają się 7 marca w Olsztynie
LINK DO EVENTU
LINK DO REJESTRACJI


 2. Warsztaty SALSA SOLO, SEXY DANCE/RAGGAETON 9 MARCA

Mam bzika na punkcie ruchu. Ot mi nowina :) Zakochałam się w Zumbie i jestem na każdym maratonie jaki jest w Olsztynie i okolicach. Jednakże jestem otwarta też na inne formy ruchu. I tak 9 marca w Body Perfect odbywają się zajęcia sexy dance i salsy. Ja już jestem zapisana na Sexy dance- będzie się działo :) dołączycie do mnie? :)

LINK DO WYDARZENIA 


3. AKADEMIA MAMA PYTA 28 LUTY 12.oo.-16.oo

Nie byłam nigdy na ich warsztatach ale przeglądajac tematy, które zostaną poruszone uważam, że warto. Zajęcia z dietetykiem, DOULĄ, spotkanie z Panem Pawłem Zawitkowskim (miałam przyjemność być na kilku jego warsztatach i gorąco zachęcam) oraz bardzo ważny temat tj. mleko mamy to więcej niż pokarm. Zachęcam gorąco.
Dodatkowo jeżeli jesteś zainteresowana chustowaniem lub chciałabyś spotkać się z certyfikowanym doradcą ds noszenia dzieci w chustach i nosidłach miękkich to masz szanse. Przemiła i z ogromną wiedzą Maja (która czynnie nosi swoje dzieci od 7 lat) odpowie na Wasze pytania i rozwieje wątpliwości. POLECAM

LINK DO REJESTRACJI


4. TARGI MAMAVILLE 30 MARZEC

Pierwszy raz o tym słyszę. Są to targi rodzinne gdzie wszystko będziecie mogli znaleźć w jednym miejscu. Poznać wystawców, projektantów oraz może coś u nich kupić. Dodatkowo tego dnia mają być jakieś zajęcia dla rodziców i dzieci. Narazie tylko tyle wiem. Ja z ciekawością śledzę wydarzenie bo piszę się na wyjazd.

LINK DO WYDARZENIA


5. PO PROSTU POŁOŻNA

Kampanie PO PROSTU POŁOŻNA wspieram całą sobą. Ja ani w jednej ani w drugiej ciąży nie wiedziałam, że mam możliwość korzystać ze spotkań z położną raz w tygodniu od 21 tygodnia ciąży. A wie wiedziałaś? Jeśli nie to tym bardziej nie może Cię zabraknąć na bezpłatnych warsztatach  Po Prostu Położna. Jeżeli czytasz to i masz koleżanki w ciąży - przekaż im tą informację. Musimy mówić głośno o tym co się nam należy!

Ja na warsztaty w Gdańsku się wybiorę. Bo nie wiedziałam, że mi się takie spotkania należą i chciałabym się dowiedzieć więcej ażeby przekazać Wam i innym mamom tą cenną wiedzę.

LINK DO REJESTRACJI NA WARSZTATY


6. PLAYSCHOOL

 Uwielbiam playschool. Śmiało mogę powiedzieć, że to jedyne takie miejsce w Olsztynie. Profesjonalni ludzie z pasją i wizją. Organizują warsztaty dla dzieci (nietuzinkowe, ciekawe, na czasie i jedyne w Olsztynie!) oraz dla dorosłych. I dziś chcę Wam polecić Babskie piątki.

Mega nie? Polecam gorąco! Sama jeszcze nie byłam ale bardzo chciałabym w końcu dotrzeć!

Drugą inicjatywę Playschool polecam i sama na niej będę. O czym mowa? O wietrzeniu szafy. Uwielbiam takie akcje! Przynosisz swoje ubrani i wymieniacie się bądź sprzedajecie. Także szukac ubrań w szafie i szykować się na 8 marca !


7. ATRAKCJE NA DZIEŃ KOBIET W BODY PERFECT

Body Perfekt z okazji dnia kobiet zaprasza wszystkie Panie na bezpłatne atrakcje. Jakie? Fitness
Wizaż i porady stylisty, Warsztaty, Masaże, Słodkie upominki oraz niespodzianki. Jeżeli chcecie znać szczegóły to należy POLUBIĆ BODY PERFECT i czekać na szczegóły :)




 8. AKTYWNA MAMA W BODY PERFECT

Zastanawiasz się jak wyrwać się na godzinę na siłownię? A może szukasz miejsca gdzie spotkałabyś się z innymi mamami? Jeżeli odpowiedzią na te pytania jest słowo "TAK" doskonale trafiłaś. W Body Perfect w każdy wtorek i czwartek 12.30-13.30 odbywają się zajęcia dla mam z dziećmi. Przyjdź i poćwicz z innymi mamami, a dzieciom pozwól się pobawić na matach i kocykach na środku sali!
Polecam! Chodziłam wiem o czym mówię :)

9. TARGI "BĘDĘ MAMĄ" 28-29.06 Gdynia

Powiem szczerze, że nie mam pojęcia o to za targi. Pierwszy raz o nich słyszę. Warto mieć na uwadze i śledzić wydarzenie ażeby zobaczyć jak się rozwinie i co ciekawego zaproponują

 10. DAWNO DAWNO TEMU... NA MARGINESIE 2014 

"Cykl Czytanki Marginesu pt. ,,Dawno, dawno temu… na Marginesie” to aktorskie interpretacje literatury dziecięcej wyreżyserowane przez aktorów naszego Teatru i połączone z różnego rodzaju działaniami animacyjnymi i edukacyjnymi. Poprzez nasze Czytanki chcemy zaszczepić w najmłodszych (akcję adresujemy do dzieci w wieku 4-12 lat) pasję do teatru oraz wspólnego czytania, a ich rodzicom zaproponować ciekawą formę spędzenia niedzieli z dziećmi. W tym roku zapoznamy dzieci z baśniami  różnych kontynentów." (http://margines.olsztyn.pl/page/5/projekty)

Brzmi zachęcająco? Bo według mnie bardzo! My na pewno będziemy chodzić i Was też namawiamy.

Ominęła nas "Niebieska niedźwiedzica" niestety... ale nadrobimy kupując książkę :)
Następny spektakl jest 
6.04- Z tangiem jest nas troje.
Chcecie wiedzieć jakie kolejne ciekawe historie czekają na dzieci? Wejdźcie i sprawdźcie TU

11. TEATR LALEK

 Nie wiecie co zrobić z wolnym czasem? Mam dla was propozycję :) Idźcie z dziećmi do Teatru Lalek. Grają nie tylko w weekendy! Spektakle cudowne. Jadzia uwielbia chodzić tam i ja również. Poza tym historie przedstawione tam są zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Wiem, że trudno jest dostać bilet ale uwierzcie mi warto się o niego postarać. Poza tym fakt, że bilety rozchodzą się jak ciepłe bułeczki też o czymś świadczy! 
Polecam razem z Jadzią!



Podoba Wam się moje zestawienie? Wypatrzyliście coś ciekawego w nim i w kalendarzu zapisaliście swoim? :)

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm gone to inform my little brother, that
    he should also pay a quick visit this blog on regular basis to get updated from newest
    information.

    my homepage :: Castle Clash free gems

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu tak daleko od domu, noooo :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)