18 października 2013

I FESTIWAL DO CZYTANIA !!!

NARESZCIE! Nie macie pojęcia jak się cieszę, że w moim PIĘKNYM (nie podlega dyskusji!) Olsztynie zaczyna się coś dziać. I to nie byle co, bo same super imprezy, warsztaty i spotkania!!!


Dziś chce Wam napisać o czymś bardzo ważnym. A mianowicie o czytaniu! Czytacie? Ja czytać uwielbiam!!! Moja miłość do słowa pisanego zaczęła się kiedy dostałam od taty pierwszy tom Harrego Pottera... czytałam go po nocy z latarką w ręku... póki nie zabrał mi jej tata :) Od tego momentu szukałam książek dla siebie i czytałam...

Pierwsze ruchy Jadzisławy w brzuchu poczułam pisząc licencjat na temat samobójstw :) Od tamtej pory czytałam jej i śpiewałam codziennie (oczywiście inne lektury :) ). Nie wiem czy to zbieg okoliczności (wierzę, że nie :) ) ale zawsze kiedy czytałam Jadzia skakała w moim brzuchu- ze szczęścia ma się rozumieć :)
Lubię wieczory kiedy siadam wygodnie w łóżku i czytam Jadzi przed snem, a że czytam z podziałem na ról (co uwielbiam!) to codziennie przenosimy się w magiczne miejsca z książek.

Jak byłam mała to mama zawsze  po wieczornej kąpieli czytała mi 2 bajki. Uwielbiałam ten moment i dzięki moim doświadczeniom wiem jak ważne jest czytanie dzieciom na głos. Dlatego też PRZEOGROMNIE się ciesze, że w następny weekend odbędzie się I FESTIWAL DO CZYTANIA w Olsztynie.

Festiwal dla mnie ważny i ciekawy.  Jakbym mogła spędziłabym tam całe dwa dni...
Wszystkie wydarzenia festiwalowe są darmowe więc wymówek nie ma! Zabierzcie ciocie, babcie, mamę, sąsiadkę i dzieci. Zabierzcie bo warto...Zabierzcie bo każdy znajdzie coś dla siebie! Zabierzcie by pokazać, że z książką można się dobrze bawić... że książka nie ma granicy wieku.

Wejdźcie na http://festiwaldoczytania.blogspot.com/  przejrzyjcie program i znajdźcie coś dla siebie.
Przyjdźcie bo warto!!!

 Do zobaczenia :)

2 komentarze:

  1. "Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się wybieram :) W końcu mają być też warsztaty dla blogerów :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)