05 września 2013

karolibu ZACHĘCA!

Organizowane są takie wydarzenia, przy których nie można przejść obojętnie... które warto polecać, rozgłaśniać, a nawet namawiać... I o takim wydarzeniu będzie ten post...

Słyszeliście o Zumbie? Jest to połączenie elementów tańca i fitness przy muzyce. Podobno daje wycisk, uwalnia dobrą energię, a złość odchodzi sama. Ja nigdy nie byłam na takich zajęciach choć przyznam, że chciałabym pójść, spróbować...przekonać się czy rzeczywiście poprawia nastrój, odpędza złe myśli, poprawia kondycję i wzmacnia ciało. I mam szansę!
Otóż Szkoła Tańca Salsafit i Caritas zorganizowali akcję TORNISTER PEŁEN UŚMIECHÓW. Akcja ta ma na celu zebranie przyborów szkolnych dla najbardziej potrzebujących dzieci.  I tak 14.09.2013 (sobota) KAŻDY może przyjść do Hali Sportowej UWM w godzinach 13-15 na Ogólnopolski CHARYTATYWNY Zumba Maraton. Kup to co możesz: kredki, zeszyty, bloki, długopisy, flamasty, farby itd. bo to będzie Twój bilet wejścia na maraton i ... baw się dobrze z innymi. Wstydzisz się, krępujesz? Nie ma czego! Załóż dresy, wygodne obuwie sportowe, weź ze sobą koleżankę/męża/mamę/ córkę i bawcie się dobrze...  JA będę tam na pewno i polecam też Tobie!
Baw się dobrze a przy tym pomagaj :)
Przypominam 14 WRZESIEŃ HALA SPORTOWA UWM GODZ 13-15. Nie może Ciebie zabraknąć!



1 komentarz:

  1. Zumba fajna ...nie byłam ale dziecię moje było :) Ja byłam zafascynowana a dziecko olało zajęcia zumby. Ale uważam ogólnie że fajne..:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)