03 sierpnia 2013

lody... NAJLEPSZE w Olsztynie

Jestem lodożercą!!  Uwielbiam lody i mogę je jeść w każdej ilości. Na każdych wakacjach, każdym wypadzie, w każdym nowym  miejscu lodziarnia/ punkt z lodami jest na naszej mapie. Jadłam wiele lodów jedne były z napisem z naturalnych składników (choć naturalnego one nic nie miały) inne fascynowały kolorem a nie smakiem... Znaleźć dobre lody jest ciężko, a żeby jeszcze te lody były naturalne bez chemii i sztucznych barwników jest niewykonalne... tak myślałam do niedzieli... gdzyż tego dnia mój lodowy świat został wywrócony do góry nogami... Wszystkie lody, które jadłam do niedzieli nie były lodami a jedynie tandetną kopią lodów... Dostałam znak od koleżanek, że u nas w Olsztynie, w Starym Ratuszu istnieje takie miejsce jak "Lody z Natury"
 Znajdziemy tam lody przeróżnych smaków. Za pierwszym razem jak tam byliśmy (a byliśmy już 3 razy :)) jadłam lody o smaku bazylii (tak dobrze czytacie)
W życiu nie jadłam tak pysznych lodów! Uwielbiam bazylię i  nie wyobrażałam sobie połączenia lodów i bazylii. Jednak gdy je spróbowałam... tego nie da się opisać! Musicie spróbować! Zachwyciły mnie również lody śliwkowe.
Mój M. zachwycał się smakiem papierówki i latami 50tymi. Niestety (ubolewam nad tym) nie trafiłam na lody marchewkowe i miętowe. A podobno ich smak jest nie do opisania. Jak tylko trafię na nie i je skosztuje dam Wam znać. Coby nie było jeśli jesteście w Olsztynie MUSICIE ICH SPRÓBOWAĆ!! Lody znajdują się w Starym Ratuszu- Centrum Starego Miasta. Jest tam miejsce żeby posiedzieć i dzieci mają swój kącik zabaw. Fakt nie jest on jakiś spektakularny ale lody są NIESAMOWITE!



1 komentarz:

  1. Też tak uważam..dlatego też napomknęłam o nich na swym skromnym blogu.... szkoda że nie mogę trafić na bazyliowe...ehh...

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!
Twoje zdanie jest dla mnie ważne dlatego jeżeli chcesz je wyrazić nie krępuj się :)